FÒTTI 2020


Neujahrsessen 2020




Neujoorsässe

Wir Ventis haben Anfang Januar unser Neujahrsessen genossen. Dieses Mal ging es ins "Hafechäs" an der Uferstrasse in Basel. Ein geselliger Abend bei einem leckeren Fondue in einem etwas anderen architektonischen Bau. Auf jeden Fall eine Empfehlung wert :) 

Vorfasnacht Rheinfelden

Am Wochenende vom 22. & 23. Februar haben wir unser Vorfasnachts-Weekend in Rheinfelden verbracht.

Wäggelieinweihung

RIP Fasnacht 2020

Abgsait, Schluss und aifach nyt.

Ganz enttyscht sinn alli Lyt.

Zerscht saits uns dr Bundesroot,
denn d Regierig, dass nyt goot.

Statt dr Fasnacht gits Coroona

daas Joor numme no dr Toon a.

S isch jetz nit wie allewyl,

denn in d Stadt goosch in Zivyl.

Goschdümiert gseesch weenig Gstaalte,

well die maischte sich drahaalte.

Iir Fasnächtler machets guet,

dorum lipfe mir dr Huet.

 

D Bolizei mues mänggmool jetze,

daas Verbot go duuresetze.

Si sait sich, mer mache daas,

gschiggt und mit vyl Augemaas.

Loob gits drum in heggschte Deen

und e härzlig Danggerscheen.

 

S ainzig Guet an dääne Dääg:

Du bisch au am Donnschtig zwääg

und de waisch im näggschte Hoornig

isch die Fasnachtswält in Oornig

und das frait is umso mee

sait eich s Fasnachts-Comité.

Auch wir Ventis mussten den  behördlichen Entscheide zu Kenntnis nehmen. Daher gab es dieses Jahr auch bei uns keine

"drey scheenschte Dääg".

 

Wir liessen es uns jedoch nicht nehmen, ein kleines Alternativprogramm auf die Beine zu stellen: 

  • Samstag - Wägelieinweih(n)ung
  • Montag - Wir Ventis gehen aus
  • Dienstag - Nachtessen im 1777 und anschliessend ab uf d Gass
  • Mittwoch - Fondueplausch in Büren
  • Donnerstag - Wäggeli Abbau

 


Probeweekend